Da se vozite kolima od 30000eura a da to bude jeftino,razmislite koliko treba vremena i kilometara da bi se to vozilo isplatilo kao investicija pa tek tada počelo da se zarađuje
Егзит траје три дана а остале дане су таксисти ти који су опљачкани од стране ДОО фирми које рентирају возила и комунлне бројеве!!! Чист криминал,прање новца и утаја пореза!
S obzirom da se grad sve više širi i raste po broju ljudi, a da je pri tom javni prevoz spor i ne pokriva sve destinacija, broj taksista mora rasti. Neće niko da pali auto i vija parking sat vremena. Za kakve relacije ljudi uzimaju Taxi ne bi me čudilo da svi mi postanemo taksisti jednog dana. Naselja telep adice veterik rastu u visinu, umesto kuće sa jednom familijom sada je zgrada sa deset domacinstava. Ulice uske i nikakve, nema trotoara, deca nemaju gde da se igraju. Grad postaje brlog. Već je postao a ima još bar 2 hiljade ne useljenih stanova. Taksiji su najmanji problem
Dugogodišnje ne rad saobraćajne signalizacije inspekcije kao i razni marifetluci sa rentiranjem kola i komunalnih brojeva ima za posledicu opisano stanje u članku.
I ptice na grani znaju šta oni rade po tom pitanju,jedino rešenje pri promeni vlasti otpustiti celokupnu saobracajnu inspekciju.Ruglo od grada su napravili,i uvek opstaju u svakoj vlasti.
Preskupo!
Narocito posle zadnjeg poskupljenja.
Otvorio im se prostor zahvaljujuci NIKADA GOREM gradskom saobracaju.
Ne znaju vise sta bi naplatili, a cena goriva kao i pre 3 godine.
Kao da su akademici.
Uber/Bolt vise nego dobrodosli.
Sto pre!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tri lica taksi prevoza u Novom Sadu: Koliko treba, a koliko zapravo košta taksi prevoz?
Autor: Iva Galicki, Božidar Milovac
Novi Sad
•14.07.2025.
•13:53 > 17:38
Komentari 12
Želite
misa avokado
Nepravda
ivan
737
Neša taksista
Ljubo
Goran
Aleksandar
Saobraćajna inspekc.
Oko posmatrača
Ahab
Narocito posle zadnjeg poskupljenja.
Otvorio im se prostor zahvaljujuci NIKADA GOREM gradskom saobracaju.
Ne znaju vise sta bi naplatili, a cena goriva kao i pre 3 godine.
Kao da su akademici.
Uber/Bolt vise nego dobrodosli.
Sto pre!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H